Call us: 1-888-483-2408 | E-mail: info@faithfpc.org

Faith Free Presbyterian Church Faith Free Presbyterian Church

Paco and Julia Orozco - Hermosillo, Mexico

Hermosillo MexicoIglesia Biblica Monte Horeb
http://sermones-biblicos.org
Photo Gallery

Paco OrozcoOur church was founded more than 23 years ago based on the verse where our Lord Jesus Christ declares: "I will build my church." Our purpose is "the perfecting of the saints, for the work of the ministry, for the edifying of the body of Christ: till we all come in the unity of the faith, and of the knowledge of the Son of God, unto a perfect man, unto the measure of the stature of the fulness of Christ." Although we would say that our only standard of faith and practice is the Bible, in these days of so much theological confusion, it is worthwhile to clarify that we follow reformed doctrine. That is, we believe the doctrinal principles stipulated in documents like The Westminster Confession of Faith and the Baptist Confession of 1689. But, as you will be able to verify by listening to the sermons included in this website, although we believe these doctrines, we do not teach them to such a degree that we neglect all the counsel of God. Our intention is to preach Christ and Him crucified. We believe that Christ has the answer for all our spiritual problems. He did not come into the world to resolve economic or environmental problems! He came into the world to save us from our sins and as the Apostle Peter said: to bring us to God.

The Orozco Family

En Español

Nuestra iglesia fue fundada have ya mas de 23 años basada en el versículo donde nuestro Señor Jesucristo declara "yo edificaré MI iglesia." Nuestro propósito es el de "perfeccionar a los santos para la obra del ministerio, para la edificación del cuerpo de Cristo, hasta que todos lleguemos a la unidad de la fe y del conocimiento del Hijo de Dios, a un varón perfecto, a la medida de la estatura de la plenitud de Cristo." Aunque pudiéramos decir que nuestro único estándar de fe y practica es la Biblia, en estos días de tanta confusión teológica vale la pena aclara que seguimos la teología reformada. Es decir, creemos los principios doctrinales estipulados en documentos como la Confesión de Fe de Westminister y la Confesión Bautista de 1689. Como usted lo puede verificar al escuchar los sermones incluidos en este website, aunque creemos estas doctrinas, no las enseñamos a tal grado de menospreciar todo el consejo de Dios. Nuestra intención es la de predicar a Cristo y a éste crucificado. Creemos que en Cristo tenemos la respuesta a todos nuestros problemas espirituales. El no vino al mundo para resolver los problemas económicos o ambientales! El vino al mundo para salvarnos de nuestros pecados y como dijo San Pedro: para llevarnos a Dios.

Go to top of page